torsdag 15 maj 2014

Let the sunshine in...

Mitt hjärta slår dubbelt så hårt. Jag kan inget annat stanna och tacka livet för det jag har idag. Jag lever kanske inte i den bästa situationen. Men när man löser ett problem så dyker det ändå upp en ny. Så varför ens besvära sig och istället inte njuta. Njuta av leva, andas och känna dig allmänt fri. Fri att säga vad du vill och tänka. Fri att uttrycka dig hur du vill. Livet sätter inga hinder som du inte kan klara av. Visst det är svårt att ta sig över, men du KAN ta dig över. Det är DITT hinder. Livet vill inte stoppa dig eller förstöra för dig. Den vill få dig växa och skapa utmaningar du lär dig av. Så ta och klättra upp för bergen och skrik där i toppen så högt du kan. Jag ska i alla fall göra det. Med all min erfarenhet av motgångar vet jag exakt hur jag ska njuta av alla framgångar. Jag njuter det dubbelt så mer av det som för andra är en självklarhet. 

love
Nathy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar